זו "פרשת השבוע" הנשלחת אליך ארבעה ימים לפני הבחירות.
 
אני פונה אליך בפניה אישית ומיוחדת, לבחור ביום שלישי ב"ישראל חזקה" שאני עומד בראשה וסימנה הוא "חי". האידיאולוגיה שלה ידועה לך היטב. היא עקבית ועוברת כחוט השני בעשרות "פרשות השבוע" אותן קראת. במערכת הבחירות הזו התרכזתי בצורך להילחם בפשע, אותו אני רואה כסכנה איומה לחיינו בארץ הזו. "ישראל חזקה" בראשותי היא היחידה שלקחה על עצמה משימה זו, והתייצבה באומץ מול ארגוני הפשע.
 
בשבועיים האחרונים אני חש בתנופת אהדה ל"ישראל חזקה". קרבנות הפשע, אמהות שבנותיהן הותקפו, קשישים החוששים ללכת ברחוב ובעלי עסקים שנסחטו על-ידי ארגוני פשע, ואזרחים מן השורה פונים אלי בדואר אלקטרוני, בטלפונים,  ובסיורים אשר אני ויתר מועמדי "ישראל חזקה" מקיימים מדי יום בערים ובשווקים.
 
בשבועיים האחרונים, אנחנו מפעילים מערכת טלפונית מיוחדת אשר מגיעה למאות אלפי בתים ברחבי ישראל. מהנתונים שהצטברו מפעילות זו עולה כי "ישראל חזקה" תהיה בכנסת הבאה. התמיכה כלפינו מגיעה מכל רחבי ישראל ומכל שכבות האוכלוסייה.
כולם מביעים אהדה, הערכה, ותמיכה. הסקרים, בדרך עריכתם, בשיטה בה הם נעשים, נוטים למפלגות הגדולות. אני מודע לחשש "בזבוז הקול". אולם, קול ל"ישראל חזקה" אינו קול מבוזבז. הוא אמירה מוסרית שמביעה התרסה כנגד הכניעה לאלימות, לפשע ולרוע.
 
אני בטוח ש"ישראל חזקה" תכנס לכנסת הבאה ולך יהיה חלק בהצלחה הזו.
יש לומר זאת גם לבני המשפחה, לחברים, לשכנים ולעמיתים לעבודה.
 
ישראל חזקה – זה אפשרי.
                                                                         שבת שלום,

                                                                                 אפרים סנה